INFORMACJE OGÓLNE

Minimalny okres wynajmu :

- standardowe apartamenty - minimum 2 dni

- wybrane apartamenty o dużej powierzchni - minimum 4 dni

- apartamenty wakacyjnie - minimum 7 dni  ,

- wybrane apartamenty dostępie na jedną dobę za dopłatą
Zakwaterowanie

Zakwaterowanie: od 16:00
Wykwaterowanie: do 12:00
Warunki rezerwacji : zaliczka w wysokości 30% całkowitej kwoty płatna przed przyjazdem przelewem bankowym lub kartą kredytową lub gotówką

Uwaga: w przypadku płatności karta kredytowa na miejscu, pobieramy dodatkowa oplata manipulacyjna w wysokości 5% wartości całej rezerwacji.
Depozyt: W GOTÓWCE, ZWRACANY PRZY WYJEZDZIE
Sprzątanie podstawowe : TYLKO PO WYJEZDZIE
Sprzątanie dodatkowe : 120 pln
Woda, gaz, elektryczność: ZAWARTE W CENIE
Odbiór kluczy : W APARTAMENCIE LUB  W BIURZE
Zwierzęta domowe : NIE AKCEPTOWANE / WYBRANE APARTAMENTY - TAK - po uzgodnieniu
Palenie tytoniu: NIE ,wybrane apartamenty AK
Ułatwienia dla niepełnosprawnych: NIE
Restrykcje wiekowe: TYLKO OSOBY DOROSŁE POWYŻEJ 18 ROKU , DZIECI POD OPIEKĄ DOROSŁYCH
Warunki czasowe wykwaterowania : PRZYJAZD/WYJAZD PRZED 9.00 RANO LUB PO 22.00 PŁATNY DODATKOWO 150 pln

W sporadycznych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na apartament o podobnym lub wyższym standardzie i w podobnej lokalizacji w tej samej cenie .

 

 

Pamiętajcie że nie jesteśmy serwisem 24-godzinnym, dziękujemy

 

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE - REGULAMIN, WARUNKI KORZYSTANIA Z MIESZKAŃ


Rezerwacja wstępna


Wstępnej rezerwacji można dokonać wypełniając na stronie formularz rezerwacji, dostępny przy stronie każdego mieszkania "rezerwuj" lub w zakładce "rezerwuj" w menu

Po wypełnieniu formularza system automatycznie wyliczy kwotę do zapłaty.

Na tym etapie mozna dokonac rezerwacji wstępnej lub rezerwacji on- line

W obydwu przypadkach, otrzymacie Państwo potwierdzenie e-mail o złożeniu rezerwacji.

 

Wstępna rezerwacja obowiązuje 3 godziny, w tym czasie powinna być dokonana płatność zaliczki poprzez nasz serwis.  Po upływie 3 godzin dostępnośc mieszkania jest zwalniana w kalendarzu dostępnosci i oznaczana jest w systemie jako przeterminowana, o czym zostaniecie Państwo automatycznie powiadomieni przez system. Mozna przedłużyć czas obowiazywania wstępnej rezerwacji o dowolny okres, w tym celu  prosimy o kontakt z naszym działem rezerwacji . Jeśli bedziecie Państwo dokonywac płatności przelewem bankowym lub na podstawie faktury proforma, prosimy o kontakt, wówczacz przedłużymy czas obowiązywania wstępnej rezerwacji.

Status wstępnej rezerwacji można zmienic na " zarezerwowane" dokonując wpłaty zaliczki poprzez nasz system rezerwacji, do którego link znajdziecie Państwo w wycenie przesłanej na adres e-mail podany podczas procesu rezerwacji.


Dla firm rezerwujących mieszknia istnieje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania wstępnej rezerwacji i wystawienie faktury proforma jeśli jest poptrzebna do dokonania wpłaty zaliczki .

 

Rezerwacja on-line   

Bezpośredniej rezerwacji można dokonać zaznaczając przy wybranym apartamencie pole "Rezerwuj" a następnie wypełniając formularz rezerwacji. System automatycznie wyliczy cenę i przeprowadzi Państwa przez proces rezerwacji i płatności. Przy rezerwacji pełnej wymagana jest wpłata minimum 30%  należnej kwoty. Po dokonaniu płatności natychmiast otrzymacie Państwo na podany w formularzu rezerwacji e-mail potwierdzenie rezerwacji i voucher będący ostatecznym potwierdzeniem rezerwacji wraz z adresem apartamentu i  osobą kontaktową przekazująca klucze.

Warunki rezerwacji


1.Podane na stronie ceny są cenami brutto dla osób prywatnych i zawierają 7% VAT.

 

2. Przy Fakturze dla firm lub osób prowadzących działalność gospodarczą doliczamy  do cen netto 22%VAT
 3.Podane ceny mogą ulec zmianie.

Płatność
Akceptujemy następujące formy płatności:
- Przelew
- Gotówka
- Karta kredytowa ( Uwaga: w przypadku płatności karta kredytowa na miejscu ,pobieramy dodatkowa oplata manipulacyjna w wysokości 5% wartości całej rezerwacji)

Płatności można dokonywać on-line poprzez stronę nasz serwis za pośrednictwem serwisu bezpiecznych płatnosci internetowych DotPay - www.dotpay.eu
DotPay.pl stosuje najbardziej zaawansowane ze wszystkich serwisów obsługi płatności w Polsce rozwiązania gwarantujące bezpieczeństwo transakcji dokonywanych on-line. Serwis posiada certyfikaty bezpieczeństwa najbardziej znanych i renomowanych instytucji na świecie, oraz posługuje się wysokiej klasy zabezpieczeniami, m. in. dzięki temu gwarantuje: poufność wprowadzanych do systemu danych, szyfrowanie komunikacji między klientem a serwerem, zabezpieczenie 3D Secure przy płatnościach karta kredytową, najnowocześniejsze systemy monitorowania transakcji on-line ograniczający ryzyko wyłudzeń, Jako jedyny serwis tego typu w Polsce ubezpiecza transakcje swoich użytkowników na łączną kwotę 1.000.000 pln


Zakwaterowanie i Wykwaterowanie
1. Zakwaterowanie Gościa następuje we wskazanym dniu przyjazdu w wynajmowanym apartamencie w obecności naszego przedstawiciela.
Zakwaterowanie następuje poprzez:
- Uregulowanie należności
- Zakwaterowanie następujący na podstawie dowodu osobistego lub paszportu
- Prezentację apartamentu oraz zapoznanie Gościa z jego wyposażeniem
- Przekazanie kluczy

2. Wykwaterowanie następuje w apartamencie w dniu opuszczenia apartamentu przez Gościa w obecności naszego przedstawiciela

Okres najmu i przedłużenie pobytu
1. Doba trwa od godziny 16.00 do godziny 12.00.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Najemca powinien zgłosić przedstawicielowi do godziny 17.00 dnia poprzedzającego dzień opuszczenia apartamentu. Życzenia przedłużenia pobytu uwzględnione zostaną w miarę posiadanych możliwości.

 

Odwołanie Rezerwacji i skrócenie okresu pobytu


W przypadku anulowania rezerwacji do 21 dni przed datą przyjazdu, nie obciążamy Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.
W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie, obciążymy Gościa kwotą w wysokości 30 procent opłaty za wszystkie noce .
W przypadku anulowania rezerwacji do 7 dni przed datą przyjazdu, obciązymy Gościa sumą w wysokości 50 procent opłaty za wszystkie noce .
W przypadku nie anulowania rezerwacji lub w przypadku nie pojawienia się Gościa , obciążymy Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt

 

Prawa, Obowiązki ,Odpowiedzialność
P&O Apartments OfficeMedia ma obowiązek zapewnić:
1. warunki pełnego i nieskrępowanego pobytu gościa w apartamencie
2. Nie ponosimy odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy na terenie apartamentu przez osoby tam zameldowane .
3. Najemca powinien zawiadomić przedstawiciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
4. Odpowiedzialność P&O Apartments OfficeMedia z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona.
5. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentów OfficeMedia powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
6. Najemca nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

7.W apartamencie może przebywać tylko taka ilość osób jaka była zgłoszona prz dokonywaniu rezerwacji.
8. W apartamentach obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.

9.Zastrzegamy sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na apartament o podobnym lub wyższym standardzie i w podobnej lokalizacji w tej samej cenie .


Ochrona danych osobowych
1. Dokonując rezerwacji na stronach internetowych www.apartments.officemedia.pl Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.

Warunki korzystania z mieszkań

1. W mieszkaniu nie może nocować większa ilość osób niż została zgłoszona podczas rezerwacji .

2. W mieszkaniach obowiązuje cisza nocna w godzinach 21.00- 09.00

3. Niedozwolone jest w mieszkaniach organizowanie przyjęć, imprez okolicznościowych, głośne słuchanie muzyki itp zachowania zakłócające spokój

3. Mieszkanie nie może być wykorzystywane w inny sposób niż w celach mieszkaniowych, a zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności. Nie dopuszcza się rejestracji w mieszkaniu działalności gospodarczej lub innej działalności zwłaszcza  związanej z przyjmowaniem klientów.

4.  Mieszkanie nie może być podnajmowane osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom udostępniane.

5.  Powyższe postanowienia nie są naruszane jeżeli Najemca wynajął  mieszkanie w celu stałego lub okresowego udostępniane go swoim pracownikom, współpracownikom czy też kontrahentom, co powinno być uprzednio zgłoszone.

6.  Powyższe postanowienia nie są naruszane w przypadku   organizowania w mieszkaniu dyskretnych spotkań biznesowych, o ile nie wystąpią znamiona wykorzystywania mieszkania dla prowadzenia działalności związanej z przyjmowaniem  klientów, co powinno być uprzednio zgłoszone.

7.  Wynajmujący w dacie przekazania mieszkania wyda Najemcy  klucze. W przypadku ich  zagubienia bądź zniszczenia   Wynajmujący za dodatkową odpłatnością wyda dodatkowy komplet kluczy. Najemca nie może wymieniać zamków, ani samodzielnie dorabiać kluczy do. Najemca może otrzymać  drugi komplet kluczy, po  zwróceniu  się  do  Wynajmującego  ze stosownym wnioskiem.

8.  Najemca nie może wprowadzać przeróbek ani innych zmian w mieszkaniu.

9.  Najemca zobowiązuje się do korzystania z mieszkania oraz z przekazanego wraz z nim wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.

 

Ogólne przepisy Porządkowe

1.  Najemca zobowiązuje się do  korzystania z mieszkania w taki sposób, aby nie naruszać praw pozostałych lokatorów do prywatności i spokoju.

2.  Najemca jest obowiązany dbać i chronić przed uszkodzeniem lub dewastacją części budynku   przeznaczone do wspólnego korzystania, takie jak klatki schodowe, korytarze, inne pomieszczenia gospodarcze oraz otoczenie budynku.

3.  Najemca zobowiązuje się do korzystania z infrastruktury osiedlowej zgodnie z jej przeznaczeniem, a w szczególności do: dbania o zieleń, niezanieczyszczania chodników, ulic,  trawników.

4.  Na klatkach schodowych w budynkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.

5.  Najemca nie może, bez zgody Wynajmującego, utrzymywać  ani przechowywać zwierząt w  mieszkaniu.

6.  Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Wynajmującego o powstałych     uszkodzeniach w mieszkaniu bądź w jego wyposażeniu.

7.  Jeżeli okaże się, iż za powstałe uszkodzenia odpowiedzialny jest Najemca lub osoby trzecie przebywające z Najemcą w mieszkaniu, Najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów usunięcia szkód i wymiany wyposażenia na wolne od uszkodzeń. Jeżeli sprawcą będzie Najemca bądź osoba trzecia, za którą ponosi odpowiedzialność, Wynajmujący  ma prawo do pokrycia szkody z otrzymanej kaucji. W takim razie Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego uzupełnienia kaucji, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia o pokryciu szkody z kaucji. W przypadku niewykrycia sprawcy do naprawienia szkód zobowiązani są wszyscy Najemcy w równych częściach. Odpowiedzialność Najemcy i pełnoletnich osób stale z nim zamieszkujących za powstałą szkodę jest solidarna. .

8.  Mieszkanie jest samodzielnym lokalem mieszkalnym wykorzystywanym przez Najemcę na  podstawie stosunku najmu. W związku z powyższym Wynajmujący  nie  ponosi odpowiedzialności  za  utratę lub uszkodzenie  rzeczy   wniesionych przez Najemcę  lub inne osoby korzystające  z Mieszkania. W szczególności  nie ponosi  wobec Najemcy odpowiedzialności, o której mowa w art. 846-852 kodeksu  cywilnego .

 

 


Postanowienia ogólne
W kwestiach nie ujętych w poniższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 


KONTAKT : booking@officemedia.pl lub Telefon  + 48 506 130 885 

 

 

 

1.Wysłanie formularza stanowi akceptację warunków regulaminu
2. Minimalny okres wynajmu to 2 dni, w wybranych apartamentach za dopłatą mozliwa jest rezerwacja na jedną dobę.

3. Po otrzymaniu przez nas poprawnie wypełnionego formularza z zamówieniem i dokonaniu minimum 30% płatności, zostanie wysłane do Państwa ostateczne potwierdzenie rezerwacji wraz z adresem apartamentu i  osobą kontaktową przekazująca klucze. 
4. W przypadku braku wolnych miejsc w wybranym apartamencie zostanie Państwu przedstawiona oferta alternatywna.
5. Brak wpłaty zaliczki we wskazanym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji. 
6 . Ostateczne potwierdzenie rezerwacji zostanie dokonane stosownym mailem wysłanym na wskazany w formularzu rezerwacji adres e-mail po otrzymaniu zaliczki

Ceny